دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۰۳

قابلیت مشاهده آنلاین بودن در اینستاگرام

ربات اینستاگرام برترین ابزار افزایش فالوور واقعی با کمترین هزینه

قابلیت مشاهده آنلاین بودن در اینستاگرام

۳۲۰ بازديد

آنلاین بودن در اینستاگرام

قابلیت مشاهده آنلاین بودن در اینستاگرام باید از قبل ها در این برنامه فعال میشد همانطور که در اکثر پیام رسان ها همچون تلگرام چنین قابلیتی وجود داشت که به دیگران خبر میداد که اکانت مذکور در حال حاضر آنلاین میباشد یا نه و یا آخرین آنلاین بودن آن اکانت به کی برمیگردد ویژگی بود که باید پیشتر شاهد آن میبودیم.

اما خب در حال حاضر اینستاگرام نیز این ویژگی را فعال کرده و ما نیز امروز میخواهیم در مورد راه شناسیایی آنلاین بودن در اینستاگرام را برایتان نشان دهیم تا اکانت های دلخواه تان را به نوعی زیر نظر داشته باشید همچنین نحوه مخفی کردن آنلاین بودن در اینستاگرام را برایتان خواهیم گفت تا به قولی دیگران را از خبر دار شدن آنلاینی خود عاجز کرده باشید.

 

نحوه مشاهده آنلاین بودن در اینستاگرام:

همانطور که از ویژگی جدید اینستاگرام مبنی بر فراهم کردن شرایط آنلاین بودن یک اکانت در اینستاگرام گفتیم حال وقت آن رسیده تا نشان دهیم از کجا آنلاین بودن یک اکانت قابل مشاهده میباشد.

اصلی ترین محل برای فهمیدن آنلاینی یک پیج بخش دایرکت اینستاگرام میباشد با مراجعه به قسمت دایرکت اینستاگرام خودتان شما اکانت هایی را مشاهده خواهید کرد که قبلا با آن ها در این بخش در حال مکالمه بودید همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید پایین اسم پیج هر مخاطب آخرین بازدیدی آن نوشته شده است و هر اکانتی که الان آنلاین باشد نیز یک آیکون سبز رنگ کوچک چسبیده به عکس پروفایل خود را داراست.

آنلاین بودن در اینستاگرام

 

اما بخش دایرکت تنها راه ممکن نیست و شما میتوانید هنگام ارسال استوری و یا هنگام اشتراک گذاری یک پست برای دوستان تان از آنلاین بودن افراد در اینستاگرام با خبر شده و یا از آخرین بازدید در اینستاگرام آنها آگاه شوید.

 

 

آیا به دنبال افزایش فالوور و بازدید اینستاگرام هستید؟

همین امروز کمپین تبلیغاتی خود را با تخفیف ویژه آغاز کنید و بازدید کننده کاملا واقعی برای پیجتون بیارید. ما برای شما بهترین و کارآمد ترین روش را پیشنهاد میکنیم با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی

 

مخفی شدن در اینستاگرام:

بعد از توضیحات مفصل در مورد ویژگی آنلاین بودن در اینستاگرام شاید شما نخواهید دوستان و دیگر پیج ها از آنلاین بودن شما با خبر شوند و به نوعی میخواهید این قابلیت بر روی پیج شما کار نکند از این رو اینستاگرام قسمتی با عنوان activity status در بخش تنظیمات خود قرار داده که با فعال کردن آن هیچ اعلانی مبنی بر آنلاینی شما به دیگران نمایش گذاشته نخواهد شد برای فعال کردن این ویژگی مراحل زیر را انجام دهید.

 

1_ وارد اکانت خود از طریق برنامه اینستاگرام شده و بعد به صفحه پروفایل اکانت خودمان میرویم سپس آیکون سه خط در گوشه بالای صفحه را لمس میکنیم و بعد از باز شدن یک نیم صفحه آیکون چرخ دنده با نوشته setting در پایین صفحه را انتخاب میکنیم تا وارد قسمت تنظیمات اینستاگرام شده باشیم.

آنلاین بودن در اینستاگرام

 

2_ در صفحه تنظیمات اینستاگرام از بخش privacy and security گزینه activity status را انتخاب میکنیم سپس در صفحه باز شده کلید show activity status را روشن میکنیم تا دیگران از زمان آنلاین بودن ما در اینستاگرام با خبر نشوند.

آنلاین بودن در اینستاگرام

 

 

جمع بندی

با به نمایش آمدن آنلاین بودن شما در اینستاگرام برای دیگران میتوان آن را به پا گذاشتن در حریم خصوصی کاربران در اینستاگرام دانست شاید افرادی باشند که اصلا از این آپدیت اینستاگرام خوش شان نیاید و یا افرادی که با فعال شدن این ویژگی دیگران را زیر نظر گرفته اند شما از کدام نوع این افراد هستید آیا از این آپدیت اینستاگرام خوشتان آمده یا نه اگر جواب تان نه است پس براحتی میتوانید با مطالعه این پست از زیر نظر گرفته شدن خودتان جلوگیری کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.